sunday!

Söndag igen.. fast det känns mer som måndag eftersom jag har jobbat idag!
Helgen har varit lugn och skön.. igår kväll var jag med Fabio och vid niotiden åkte vi in till stan och tog en fika med Emelie och Pelle! Otroligt gott och onyttigt! :)
Men la mig ganska tidigt igår eftersom jag, som sagt, skulle upp tidigt och jobba idag.
Efter jobbet åkte jag till Mölndal där jag och Helen var ute på en timmas powerwalk!
Backen dödade oss idag igen! Men fan vilken bra träning. Kommer få värsta röven om det fortsätter så här ;) Ska försöka gå en timma varje dag nu! Beach 2009 närmar sig sakta men säkert! Måste ju va snygg i den blå-vita bikinin här nedanför ;)

Nu sitter jag och dricker kaffe, är alldels frusen! Iskallt ute ju... flera minusgrader dygnet runt, varje dag. Är inte riktigt van vid det här i Götlaborg!
Sen ska jag hoppa in i duschen och äta något snabbt sen åka till Fabiolous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback