Powerwalk

Idag när jag vaknade drack jag mitt kaffe sen åkte jag till Mölndal där jag och Helen var ute på en lång powerwalk. Det var riktigt skönt!

Men backen vi gick uppför för att komma till berget där vi skulle gå, var inte att leka med!
Det syns inte så bra på bilden men den var helt sjukt brant och lång...
Och detta var bara halvvägs upp dessutom..

När vi väl kommit upp för backen var vi otroligt varma. Var tvungen att vädra lite... av med mössan, handskarna.. och ja, tillochmed jackan.. haha!




Efter det åkte jag till Frölunda Torg där jag hade en del ärenden. Systemet bla... sjukt mycket folk. Räknade inte med något annat heller.

Nu är det dags för lite havregrynsgröt och kaffe! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback