one tree hill maraton!

Det verkar som om klänningen tog slut snabbare än den kom in, för jag kan inte hitta den idag. Vilken tur att jag är som jag är, och beställer så fort jag blir kär! ;)

Vill ni veta en ganska rolig sak? Jag älskar One Tree Hill och följer det slaviskt! Nu har även Fabio tagit efter mig. Han har börjat kolla på det och är som besatt. Han kollar hela tiden, och tvingar mig att kolla med honom... Så igårkväll låg vi och kollade på kanske... 4 avsnitt? han såg nog fler efter jag somnade.
Jag som trodde att det bara var tjejer som var besatta i att se såna serier... lite kul! ;)
Han ska förövrigt tatuera sig imorgon... jag får inte vara med. Ska visserligen jobba så jag kan inte ens det, men jag hade verkligen velat se när han ligger där och lider. Han är riktigt nervös och blir skitförbannad när jag påminner honom om att det är redan Imorgon som han ska göra den. Ska bli sjukt kul att se...

Nä nu måste ja springa iväg till tvättstugan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback