Totaly in löööve!

Åh gud, jag har blivit förälskad igen! Jag bara ÄLSKAR denna klänningen. Så otroligt fin! Tänk er när man är brun i sommar, då kommer denna vara helt gudomlig fin förmodligen...
Men nu är det ju så att jag har lovat mig själv att inte köpa fler klänningar... men om jag ändå skulle få för mig att göra det, så lovar jag att sälja en som ändå bara hänger i garderoben helt oanvänd...eller 2 får det nog bli, med tanke på priset på denna. En in, 2 ut... så får det bli.
Denna är helt enkelt min... ;)



En annan sak jag också är lite småförälskad i, som bara kostar hälften av vad klänningen kostar, är denna jackan! Älskar min ljusa, gamla,  
Madonna jacka i samma stuk... då bara måste man ju älska denna. Blå och allt! ;)



Eller vad tycker ni?
(mamma och pappa behöver inte svara)

Kommentarer
Postat av: hejhej

vart har du hittat dem!?!?! jättefina verkligen....

2009-01-28 @ 18:50:49
Postat av: Margareta

Vad är det för märke på klänningen?

Verkar inte som att den finns kvar på hemsidan =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback