prioritera!

Nu ska jag göra mina föräldrar glada genom att skriva detta...

Jag kommer nog skicka tillbaka både
klänningen och jackan från Nelly som jag fick hem häromdan!
Nån måtta får det faktiskt va... Jag har hundraelva klänningar, varav MINST 10 helt oanvända.
Och jag har ju faktiskt en sån jacka i en annan färg... plus att jag redan har en marinblå vårjacka!

Klänningen och jackan kostade lika mkt som en ny stötdämpare till min bil kostade, ibland måste man faktiskt prioritera sin lilla bil!

Usch... vad duktig jag känner mig nu!
Jag fixar iordning paketet redan nu, så jag inte ångrar mig!!


Update: Jackan åker iallafall tillbaka.... Fan, jag måste testa klänningen igen!
Skit, vilken dålig självdiciplin jag har!

Update 2: Nu är det gjort, klänningen ligger i returpåsen


Kommentarer
Postat av: lööda

jag blir stolt över dig tilda! ;) vuxenpoäng!haha!

2009-02-05 @ 09:13:46
Postat av: sara

E d sant??? I´m so proud over uuuuuuu!;)

2009-02-05 @ 09:21:56
Postat av: emelie

åååh, är det början på en ny era mån tro?

Postat av: Petra

Guuud vad duktig du e Tilda , är verkligen jätte stolt över dig......

2009-02-05 @ 09:47:43
URL: http://petragulich.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Haha det låter ju som om jag har blivit nykter alokholist eller nått!!

2009-02-05 @ 11:34:35
URL: http://mathildaandersson.blogg.se/
Postat av: sara

2009-02-05 @ 13:43:36
Postat av: sara

haha en början till att komma ur shopaholic träsket;)

2009-02-05 @ 13:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback