Klädleverens!

Idag kom mitt paket från Nelly!

Oh lord... klänningen var ljuvlig. Den är betydligt mycket finare i verkligheten än vad den ser ut att vara på bilden här på mig! Bilden gör den inte rättivisa helt enkelt. Den är lika fin som på modellen!  Och den kommer förmodligen vara mycket finare i sommar när jag är brun som en pepparkaka, och inte blek som jag är just nu! ;)
Den var kort, går precis nedanför rumpan, precis som jag vill ha det! ;)

Jag fick klänningen i en storlek mindre än vad jag beställde... dom verkar vara duktiga på att skicka fel storlekar! Men som tur var satt den bra och en storlek större hade varit för stor.

Jackan var också jättebra! Wiee!







Kommentarer
Postat av: Jaqueline

Jag ÄLSKAR klänningen, hur fin so helst. Kan tänka mig att du kommer vara jättevacker i den i sommar, du om verkligen blir brun som en pepparaka också :)

Hoppas du mår bra gumman och att din bil slutar gå sönder snart, haha!

Kram!

2009-02-03 @ 13:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback