Love!

Gårdagen var jättemysig!
Vi var som sagt ute och åt, jättegod mat. Fläskfilé med potatisgratäng!
Blev efterrätt också, men vi orkade inte ens äta upp hälften, så mycket var det! :)
En gammal klasskompis jobbade på stället där vi var... så vår nota blev inte alls speciellt hög! :)






Mumma


Sjukt mycket. Men gott :)




Efter vi hade ätit tog vi en runda i stan! Sen åkte vi hem till honom och kollade på Benjamin Button! Bra film men alldeles för lång...

Just ja, ni ska ju få se vad som var i
paketet som jag gav min älskling! :)



Söt va? ;)



Det verkar som om Fabio gillade den också! ;)




Filten är också från mig ;) Men den fick han i julklapp! :)


Och detta fick jag av honom...
En söt påse innehållandes en jättesöt liten nalle (som numera luktar honom)... och en jättefin nyckel ring där det står "min älskling"




 


Kommentarer
Postat av: Miscela

Åååh vad mysigt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback