Alla hjärtans dag!

Jaha, då var kärlekens dag här! :)
Och vad kan då va bättre än att spendera den med sin pojkvän?
Men jag var tvungen att åka hem idag efter vi hade vaknade, Fabio hade tydligen lite ärenden att uträtta! :)
Senare ska vi iallafall in till stan och äta på restaurang!
Det ska bli mysigt.
Sen ska han få en liten present av mig.




Vad det är i kan jag ju inte visa föräns imorgon, men jag kan säga så mycket som att utsidan påminner mycket om insidan! ;)


STOR KÄRLEK TILL ALLA MINA VÄNNER DÄR UTE!! LOVE YOU ALL!!!
♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Kommentarer
Postat av: sara

Love U 2!!

Postat av: lööda

And I you!!! ;)

2009-02-14 @ 15:51:28
Postat av: Jaqueline

I love you honey!

2009-02-16 @ 14:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback