PS!

Det blev ingen utgång! Jag kom på att jag bara sovit 4timmar inatt... och jobbat tidigt idag, så jag är jävligt trött nu faktiskt.
Men jag var riktigt sugen på att gå ut... en annan gång helt enkelt!
Vi körde precis in Fanny till stan iallafall!
Nu ska jag bara kolla runt lite på nätet sen lägga mig å sova, fan vad skönt det ska bli.
Imorgon ska jag och Fabio in till stan och kolla på MIN
jacka igen! ;)


Förresten! Haha.. Helen är så söt.
Ikväll ägnade vi en heldel tid åt att snacka om kläder... iallafall jag och Fanny!
Våra samtal löd typ såhär:
- ja men jag har den svarta kjolen från monki med resår ner tilll...
- aa du menar den med knappar?
- ja.. sen vill ja ha den där från Forever21 med rosett...
- jaa du menar den lila?
- precis...
- förresten har du sett den blå klänningen på gina? den är snygg...
- ja, du menar den med guldiga axelband?
- ja, den ja!

Haha! Helen förstod nog verkligen inte hur vi varenda gång kunde veta vilket plagg det var och hade nog inte hört talas om hälften av alla butiker vi snackade om!
Sötis.

Hon sa iallafall att hon skulle ge mig en viss summa pengar varje månad, så skulle hon säga vad hon ville ha... typ 1 klänning och 2 tröjor.. så skulle jag få köpa det till henne!
Yiiiaahhaaa Personal shopper, ja visst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback