en fredag på stan!

Igår på dagen träffade jag som sagt min syster och tog en runda i stan!
Vi började med att äta lunch.
Flygande Jacob, riktigt gott!

  
Söta syster yster ;)


Muuuumma!


Sen gick vi vidare och kollade i massa affärer... hittade hur mycket fint som helst som jag ville ha!
Bla en tunika och en rosa paljett klänning från H&M!
Men jag väntar tills jag får mina
bonuscheckar!


Fin klänning


Men det bästa plagget var ändå en jacka från Bondelid som jag hittade på MQ! Har inte sett nått sånt fint på lääänge! JAG MÅSTE HA DEN! Tyvärr var den lite väl dyr för att jag bara skulle köpa den sådär...
MEN, nu ska jag lägga ut typ hur mycket kläder som helst på Tradera! Så att jag får ihop till min älskade jacka. För jag ska ha den!!

Vi avslutade dagen med en fika på Åhlens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback