Guldbonus!

Varje år får man en guldbonus på H&M (för er som inte visste)...
Hur mycket man får beror på hur mycket man har handlat för under året!
När som helst kommer jag få min bonus hemskickad till mig... det är då alltså bonuscheckar man får, inte cash ;)
Ett år fick jag 1000:- minns jag! Helt sjukt.. då hade jag handlat för över 15 000:- bara på H&M under det året.
Detta året får jag "bara" 500:-! Och nu menar jag inte att det är lite! Jag tycker det är sjukt bra :)



Det skulle vara sååå bra om dom kom imorgon, då ska jag nämligen in till stan! Har inte tänkt att shoppa visserligen, bara käka lunch med syrran!
Men ändå.. ;)

Nä nu ska jag lägga mig och läsa lite innan jag somnar!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback