Thank god it's friday!

Igår var jag helt död, eftersom jag bara hade sovit 3-4 timmar natten till igår.
Men det stoppade tydligen inte mig.
Efter jobbet åkte jag och
Empalie till Skatås och sprang... och sen på kvällen tog jag och Fabio en "liten" promenad på 2timmar och 15 min! Det blev visst en jäkla lång runda! Skönt som sjutton!!

Jag är sugen på att shoppa. Sitter och kollar på kläder och skor på Gojane och Forever21. Dom får ju in hur mycket fint som helst hela tiden!! Har hittat ett par (flera par) skor till som jag vill ha. Men nä, nu får det va nog. Min beställning som jag gjorde häromdan får helt enkelt räcka.
Jag måste sluta att gå in på de sidorna helt enkelt, annars kommer jag bli galen och bara beställa mer enda tills Erica kommer hit!

Men jag kanske skulle åka in till stan och shoppa.... har ju faktiskt 500:- H&M att spendera!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback