Valborg!

Har haft en helt underbar helg!!
Så fort jag jobbat klart i torsdags, åkte jag, Emelie, Fabio och Pelle ner till Halmstad!!

Åkte till stugan och skulle sätta på vattnet (som man gör i trädgården). Det blev totalt katastrof. haha... någon av pojkarna råkade visst vrida på fel kran (?)... så vattnet började komma uppåt.. till slut blev det total översvämning ute i trädgården och dom var tvugna att stoppa ner sina händer i en låång tunna (fylld med vatten) som gick ner i marken för att vrida av kranen. Dom var dyrblöta båda två. Men jag och Emelie fick oss ett gott skratt iaf ;)

Till slut fick vi iallafall igång vattnet, så då duschade vi och gjorde oss iordning för att åka in till stan och käka.
Det var sjukt varmt även på kvällen och för första gången i år kunde jag gå barbent i klänning ;)
















Jag och syster. Lika?



I fredags gick vi upp tidigt och drog till stranden! Men mer om det imorgon!  Då kommer det massor av fler bilder från det + massa annat! :) Nu får det vara nog för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback