TGIF

Åh vad jag har längtat efter denna helgen!! Ska hem till mamma och pappa, ska träffa mina älskade vänner och det ska bli helt underbart väder och jag ska solasolasola!!!
Sitter och käkar frukost. Har tänkt komma iväg här ifrån vid 9. Det ska jag nog lyckas med, väskan packades igår!
För ett år sedan var vi ALLA (förutom Lotta) samlade hemma hos
Sara.. åh vad kul vi hade det! Vilken brakförfest det blev, haha. Bruna var vi också, efter vår Miami resa!














Ja jisses, det var tider det ;)

Kommentarer
Postat av: sara

OOO d var helt underbart!!



Postat av: Jackie

Det var verkligen en jätte lyckad gisledagarnahelg förra året :)



Saknar dig vännen, hoppas du får en underbar sommar! Du vet vart jag finns om du får för dig att ta en resa hit? ;) Du och Fabio är jätte välkomna att hälsa på!



Kramar!!!

2009-06-03 @ 16:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback