skorensning

Länge har jag tänkt att jag ska ta tag i att göra iordning bland mina skohyllor... har inte blivit av än. Men nu ska det bli av, nu har jag 2 timmar på mig innan jag ska iväg med syster och springa.
Jag vet bara inte hur jag ska göra... inte ens hälften av skorna kommer få plats, så denna gången måste jag vara hård. Slänga eller sälja de som inte får plats...
Och tro mig, det tar emot att göra mig av med skor. Usch...

Nu ser det iallafall ut såhär:





Värst är väl de två översta hyllorna... stackars skor...



I'll be back med resultatet! :)


 

Uppdatering:
Det går inte... helt seriöst. Hur hård jag än är så går det inte! Jag kan ju faktiskt inte slänga skor som jag tycker om bara för att jag inte får plats med dom! Ellerhur?
Men jag har kommit på lösningen! ;) Jag ska åka till IKEA nästa vecka och köpa 2 nya skohyllor! Om det får plats dvs...

Men hitills ser det ut så här och resten av skorna som jag ska spara ligger på golvet...



Kommentarer
Postat av: löööda

dom jätterosa klackisarna som står bredvid dom andra ljusrosa klackisarna.. är dom från halens?!

2009-05-07 @ 17:41:55
Postat av: Mathilda

Yes they are! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback