love-corner

Jag tycker det är jättekul att ta bilder med webkameran på min nya laptop! :)
Men det är ju tråkigt att bara ta bilder på mig, speciellt när jag ser ut som jag gör efter en jobbkväll. Osminkad och ovacker ;)
Så därför tog jag istället kort på min lilla kärlekshörna.. haha.



Här ser ni en bild på min kära bror (th)... sen två bilder på mig och min very BFF :) När vi var på Bahamas. Underbara tid. Sen ser ni världens sötaste kanin som världens sötaste syster har virkat åt mig.
Visst är det vackert?
Så då och då tänder jag ljuset för att få känna kärleken från dom...

... nä, det gör jag inte. Men visst hade det väl varit fint!? ;)

Kommentarer
Postat av: lööda

men vart är Fabio då?!

2009-05-14 @ 08:38:33
Postat av: Emelie

ja haha exakt, Var är Fabio??

2009-05-14 @ 09:25:05
Postat av: Mathilda

haha... som ni ser är inte alla med... inte fabio, å inte du heller lotta juuu! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback