I jönköping

Idag var det meningen att jag skulle gå upp tidigt och hinna med massa innan jag åkte till Jönköping. Men så blev inte fallet... Älsklingen höll mig kvar alltför länge i sängen så inte förräns vid 12 var jag hemma i min lägenhet... då skulle jag hinna träffa Helen (som för övrigt stog utanför min port och väntade på mig med kaffe och muffins när jag kom hem, vi skulle visst träffas då... opps), sen hade jag tänkt att sola, vilket jag inte hann, sen skulle jag städa, duscha, packa och göra mig iordning... men jag hann faktiskt.. thanks to Helen! ;)

Direkt när jag kom hit så stack jag och Lotta iväg på After Work.





drack lite vin och åt god tacos buffé...


Efter ett tag skulle hon iväg till sin Suligul... då kom Birran :)



Då blev det ännu mer vin...

...och efter några glas såg det ut så här











... sen gick vi på drinkarna









det blev lite dans också... ;)



... ja det blev en lite längre kväll än vad som var tänkt. Men det var bara förfest inför imorgon då Birran ska ha sin inflyttningsfest. Ska bli mkt kul! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback