i fredags!


När vi vaknade i fredags tog vi vårt pick och pack och drog direkt till Tylösand.
Där hade vi det bra kan jag lova! ;)
Vi la oss i en sanddyna där det var lä och solen stekte som sjutton. Hur skönt som helst!


Kylväskan full proppad med god lunch och fika!


Grabbarna fick leka av sig ;)




Darling




Dags för årets första dopp ;)


just me ;)


Dags för lunch


Härliga sand



leka, leka, leka


Lekt klart


Älskling


Jag å Älskling


...Igen


Vi hittade en superäcklig ödla...


babe..





Det var några härliga timmar vid havet. Sen när vi var illröda allihopa bestämde vi oss för att åka till Östra Stranden och åka Go-kart. Sjukt kul















Efter det åkte vi ner och spelade minigolf. JAG VANN!!










Sen hem och duscha... Mormor och morfar kom! Och vi bjöd dom på grillat. Mumma!!











Det var en underbar valborgshelg!
Och detta blev ett långt inlägg. Nu orkar ja inte skriva mer! :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

MEN GUD vad härligt ni ser ut att ha haft det. Vilket underbart väder ;)

Postat av: Selina

Ja jag vet att du har den bikinin gumman, lucky you :-)

It´s very cute!!



//Love

2009-05-05 @ 23:45:53
URL: http://loveselina.blogg.se/
Postat av: Sari

Ursnygga nitsandaler!! Vart är dem köpta?

2009-05-06 @ 20:45:23
URL: http://metrobloggen.se/sari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback