Gisledagarna 2009!

Idag hoppade jag upp ur sängen klockan 8, redo för solen! ;) Låg och solade fram tills klockan 12.30 när Birran kom, då åkte vi till Gislaved och mötte upp Lotta, för att kolla in årets karnELEValståg.




utan tvekan, det bästa ekipaget ;)























Ballongdansen ;) Har zoomat så bilderna är inte de bästa









Sen hade en viss lillebror varit på bussresa till Tyskland hela dagen så vi åkte dit för att hjälpa honom med ALL ÖL! Helt sjukt mycket.... jisses.








Jag satt och väntade i över 1,5 timma på att de skulle bli klara med att dela upp allt!!






Nu är grillen igång här ute, jisses så gott det ska bli. Har bara ätit frukost idag.
Hade tänkt att gå ut idag, men jag struntar i det... Jag känner helt enkelt bara för att vara hemma med mamma och pappa och kolla på Robinson finalen! :)
Sen känner jag väl att de flesta som är ute ikväll kommer vara runt 18 år... och 6 år gör rätt mycket. Blir nog bara en massa fulla småungar, så jag hoppar det... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback