friday day!

Vilken härlig dag det har varit... hade räknat med att gå ut i trädgården och sola så fort jag kom hem till Smålandsstenar. Men det har varit molnigt här nästan hela dagen (förutom ikväll)... så det blev inte så.
Istället betämde jag mig för att hjälpa till här hemma. Mamma har jobbat idag och Pappa är sjukskriven pga att han brutit sin tumme, höger tummen dessutom som är gipsad, så han kan inte göra så mkt...
Så jag ställde mig och strök 2 stora korgar med tvätt, och när mamma kom hem stod maten på bordet. Sill och potatis.
Grillat har vi gjort ikväll, jag och pappa stod i köket medans mamma klippte gräset! :)

Det gjorde inte så mycket att jag inte kunde sola, jag gjorde iaf mina föräldrar glada. Det är nog faktiskt bättre! ;)
Men tro mig, det är dom värda! ♥



söta mamma


Stackars lilla pappa, men tummen upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback