Dagens outfit!

Så här ser dagens outfit ut på jobbet:



Snygg va? ;)

Jag har lite ont i halsen och är lite förkyld... då bär jag munskydd på jobbet så jag inte smittar.
Men när jag sitter här nere med datorn behöver jag ju självklart inte ha det. Kan ju knappast andas i den!

Gud vad jag älskar att ha en dator på jobbet. Tiden går så otroligt snabbt. Idag har jag dessutom fört över alla mina serier till denna datorn, så dom har jag tänkt att kolla på ikväll.

Erica kommer hem ca 10 dagar tidigare än tänkt, gud vad glad jag blir... så jag får spendera lite av sommaren med henne också.
Det blir ingen resa till henne... jag har insett att jag behöver spara pengar och inte slösa, om jag nu ska börja plugga till hösten!

Kommentarer
Postat av: empa

haha, va snygg du är!

hoppas du snart mår bättre.

ja har en sjukt lugn kväll på jobbet, men det blir inga serier för mig. fan vilket nice jobb du har!

2009-05-13 @ 20:31:26
Postat av: Mathilda

emelie: det hoppas jag med...

hur jobbar du på fredag? å du.. hur gör vi imorgon? ja tror inte jag kan springa :( måste va frisk i helgen. men vill du springa så gör det... annars kanske vi hinner slåss lite inne på hm? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback