varning för lång lista!

Orkar ni läsa alla svar?! :)

Lovar du att vara ärlig? Yesbox!

Du heter: Mathilda

Smeknamn: Tilda, Pam... ja jag orkar inte me alla jobbiga smeknamn!

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Jag brukar faktiskt inte sätta på musik när jag är ledsen, blir mer ledsen om ja lyssnar på nån fin lugn låt

Beroende av: Kaffe, Cigg, Choklad! låter bra va?!

Vad tror folk om dig?: Folk som inte känner mig tror oftast att "jag tror att jag är nått, och kollar ner på folk" så är det dock verkligen inte... men det inser de flesta (?) när de lärt känna mig!

Stämmer det?: Jag orkar inte alltid vara trevlig mot folk jag inte känner... men det är inget illa menat... oftast! Okej, jag kan nog vara ganska speciell mot folk jag inte känner, jag skulle ju vara ärlig.
Vad får du oftast komplimanger för?: Ögonen tror jag nog. Blåa som havet! ;)

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag orkar verkligen inte försöka imponera på folk! Så jag vettifan vad jag säger när jag väl gör det?!
Hur imponerar man på dig?: Jag är väldigt svår impad! :)
Brukar du skratta för dig själv?: Haha ja, om jag tänker på nån rolig händelse kan jag få mig ett riktigt skrattanfall!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jag ringer dig strax"

Var bor du?: Majorna, Göteborg!

Trivs du där?: Jag älskar Göteborg!

Äger du några converse: Ja, ett par rosa. Som tyvärr är är ganska förstörda från mitt senaste Hultsfred besök
Sprit, cider, vin eller öl: VIN!

Brukar du bli för full: Nje.. inte ofta nu för tiden! Blev desto fler gånger när jag var yngre!

Vad har du för mobil operatör: Telenor, tyvärr... ska säga upp det så snart det går!!

Är du allergisk mot något: Luftmadrass! Det är nog det enda... konstigt att va allergisk mot det, men ja är faktiskt det.

Har du haft sex idag: Nej! :)

Hur svarar du i mobilen:  "hallå" om ja känner personer och "mathilda" om jag inte känner igen numret 

Vem ringde du senast?: Fabio!

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: En jäkla massa... men det sista han sar var väl hur mycket han älskade mig! ;) Haha i wish!

Antal timmar sömn inatt: 6 kanske

Sov du ensam: Nej med Fabio!

Brukar du komma i tid: Jag försöker att komma försent ibland, men det går fan aldrig. Alltid ska jag vara FÖR tidig... får alltid vänta på folk, ingen väntar på mig. tråkigt.

När mår du bra: När jag är med mina nära och kära! :)

När blev du fotad senast: Hm.. vet inte... ingen fotar mig, jag fotar bara mig själv! ;)

Hur känner du dig nu: Ganska trött... men annars mår jag toppen!

Vanligaste färg på dina kläder: Oj, det är verkligen såå blandat... men svart och rosa skulle jag gissa på! ;)

Vad tycker du om fötter: Det är väl tur att vi har fötter... inget fel på dom! :)

Vad saknar du: Jag saknar att inte kunna träffa Erica när jag vill! buhuu!! Men Snart så ;)

Hade du en bra kväll igår: Mycket bra. Lugn söndag hos Fabio!

Favorit dryck på morgonen: Kaffe. Svart!

Rakar du benen: ja, jag måste raka dom varje dag för att vara len och fin, men det orkar man ju inte alltid... apa

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt midnatt för det mesta...

Är du blyg?: Näe... det tycker jag inte! Om folk tycker det, beror det på att jag inte vill prata med dom. Inte för att jag är blyg! ;)

Sysslar du med någon idrott: Nä... jag springer bara och tränar på gym. Men det räknas väl inte som nån idrott...

Vill du hellre ha mail än brev: Jag skulle bli överlycklig om jag fick ett handskrivet brev!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det händer säkert folk... så ja, varför inte?!

Har du spytt offentligt: Tyvärr har jag gjort det, ung och dum!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle ha sex och leka med mig själv. haha! Men det skulle nog vem som helst?!

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag!! Jag har en pojkvän, familj och vänner som jag älskar! Däremot skulle mitt liv vara bättre om jag hade ett toppenjobb, alla mina vänner i Göteborg osv... Men jag är helt klart nöjd. Har inget att klaga på. Det blir vad man gör det till!

Är du bortskämd: Jag vet inte riktigt... lite kanske?!

Vad gör du i morgon: Imorgon ska jag upp tidigt och träffa syster... ska en runda på stan å så... ;) Sen på kvällen ska jag träffa Fabio! Där imellan vet jag inte riktigt... träna?! Kanske...

Vad är det värsta du vet?: Det värsta jag vet är rasism och fördommar mot homosexuella etc. Prata inte ens med mig om det, jag blir arg direkt!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Jag vet verkligen inte, och jag orkar inte gissa. men än vad jag har iallafall! :)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Hmm... inte den blekaste. Har ingen kändis som förebild!

Vad längtar du till?: Först och främst så längar jag efter att få träffa Erica!! :) Sen sommaren såklart!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja det har jag absolut!

Vad använder du för shampoo?: Goldwell.

Vad är det finaste du fått?: Min pojkvän! ;)

En speciell dag du minns: Jag minns varenda detalj när jag och Fabio var på dejt första gången! :) Men det finns många speciella dagar som jag minns!

Hur gammal är du: 24.. snart!

Tycker du om någon just nu: Oh yes!

Du samlar på: Klänningar och skor, såklart!

Gröna eller röda äppeln: Så gröna och hårda som möjligt!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen!

Gillar du golf: Jag älskar minigolf på sommaren! :) Långgolf är kul, men jag är riktigt riktigt dålig.

Vilken tid gick du upp idag: Halv 7!

Har du sovit i din egna säng inatt: Nej!

Har du strumpor på dig nu: Yes!

Är det okej att gråta: Absolut!

När grät du senast: Idag! När jag kollade på Spårlöst. Jag gråter riktigt lätt så det är svårt att låta bli att gråta i slutet på det programmet!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa mig en lägenhet!
Bär du glasögon eller linser: Nej! Inte längre! ;)

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej!

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Så sent som möjligt...

Har du piercing: Några stycken...

Vill du gifta dig: JAA! klart! Vem vill inte det!?

Vill du ha barn: Massor :)
Solar du ofta: Förr gjorde jag det. Då var jag känd för "hon som är så brun" men nu förtiden solar jag bara på sommaren. Nångång i solarie... men det är inte ofta!! Jag är blekare än blek just nu!

Är du bra på att laga mat: Hmm.. När jag väl ska laga nått gott, blir det ofast gott! :)

Är du flygrädd: Det kan vara liite läskigt ibland, men nej, flygrädd är jag inte. skön känsla.

Hur vig är du: hhm.. ganska normalt vig kan ja tänka mig?! :)

Är du musikalisk?: haha nä inte speciellt!

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola eller vatten! 

Vilken är din favoritglass: Magnum Mandel! Eller B&J!

Tror du på ett liv efter döden: Nä, det gör jag inte!

Tycker du om sushi: Ååå, ja det gör jag! Jag älskar det!!

Vad äter du helst när du ser på film: Smågodis!

Bor dina föräldrar tillsammans: Yes!

Har du tandläkarskräck: Har inte varit där sen jag fyllde 20 (opps), men det är inte för att jag är rädd utanför att jag är lat och snål antar jag!?

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska!

Vilken ögonfärg har du: Blåa!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Nä... det händer men det är inte ofta!

Röker du: mm

Hur ofta tränar/motionerar du: Några gånger i veckan... 3-5 ggr för det mesta

Senaste låt du hörde: Minns inte! Nån låt på MTV förmodar jag, eftersom det är på i bakgrunden!

Säg mig, NÅN som orkade!? ;)


Kommentarer
Postat av: martina

jag tog mig igenom alla faktiskt ;)

2009-03-24 @ 22:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback