valet... 0

Jag vet inte ens om jag vill ha nån av klänningarna längre... jag har kollat så många gånger på dom att jag börjar tröttna!:)
Men jag har iallafall kommit fram till att klänning nr 1 blir det inte, den är ruskigt lik en annan klänning jag har:


Ellerhur?!


Och precis som Erica sa i en kommentar, så har jag sjukt mkt tubklänningar. 90% av alla är nog tub. Plus att jag har en i exakt samma modell fast röd:




3e klänningen påminner mycket om klänningen jag beställde hem från Nelly... trivdes inte helt med den modellen. Och den åkte ju tillbaka av en anledning


Ganska lik i modellen iaf..


4e klänningen gillar jag modellen på... den påminner lite om min orangea som jag använde flitigt i sommar!





5e klänningen har jag ingen som liknar tror jag inte, har nog bara en svart vit och den är inte så lik...



... fast jag gillade ändå inte den så jäkla mkt...


Jaha, så var det med det!!

Kommentarer
Postat av: lööda

hahahahahahaha, du är så sjuk va :)

2009-03-20 @ 15:25:19
Postat av: Elus

hej mathilda. Jag ville bara skriva att jag läser din blogg varje dag. grymt bra =) Hoppas allt är bra med dig! Kram Elus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback