Rensning!

Jag har så sjukt svårt för att hitta kläder i min garderob nu för tiden! Det kanske inte är så konstigt:



Vilken jävla ordning jag har! Usch!
Jag tog iallafall tag i det för en stund sen...
Just nu ser det ut såhär:



Allt det som var i den tomma garderoben ligger på sängen.
Jag kan verkligen inte förstå hur allt det fick plats där?! Jag måste slänga typ hälften för att det ska få plats.... om inte mer.




Helt sjukt..
Aja, jag är svinhungrig. Så nu ska jag äta lite och sen ska jag sätta igång med resten... plus min tredje garderob. Min garderob med klänningar sparar jag tills imorgon!
Jag måste ju hinna till jobbet sen också....

Kommentarer
Postat av: rep

tradera??

2009-03-04 @ 13:08:43
Postat av: Petra

Duktig du e Tilding...... Istället för att slänga kan du alltid skicka upp det till Sthlm..... =)

Postat av: Robban

Haha... shit.. Du skulle ju lätt kunna öppna en klädesbutik.. Jag menar lagret ser ut att vara välfyllt... :)

2009-03-04 @ 15:50:49
Postat av: lotta

Haha, herregud. Helt sjukt mycket kläder ju! Puh! Förresten, hittade du min klännings nånstans i den väldiga massan mån tro?! ;) Puss

2009-03-04 @ 16:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback