personal shopper!

Idag gick jag upp vid 9! Hoppade in i duschen och gjorde mig iordning för en dag på stan med Helen! Idag har jag nämligen varit hennes personal shopper! :) Hon hade en viss summa hon skulle handla för och jag skulle hjälpa henne att köpa kläder för alla dom pengarna. Hon har inte lika lätt för att hitta kläder som jag har, så det var ett ett riktigt roligt och lätt uppdrag! ;)

Hon hittade faktiskt enheldel (okej, JAG hittade det till henne).. om jag inte minns fel blev det 2 klänningar, 2 par leggings, 1 par chinos, 1 sjal, 2 linnen, 1 kofta och 1 tunika! :)


Hennes första köp, en jättefin klänning från ZARA!


Svart enkel kofta från H&M


Vitt långt linne från H&M


Efter några timmar var vi hungriga och tog en lunch på Tranquilo!




Jag skulle egentligen inte shoppa nått.... but hey, you know me! ;)


Söt tunika från Gina Tricot.. och jacka från H&M som jag kollat på länge och idag var det bannemig dags för köp!
Blev en till söt liten topp som jag inte tog bild på!





Efter vi shoppat klart avslutades dagen med en kaffe på Frank's!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilken underbar dag jag haft!! Alla pussar till dig

2009-03-20 @ 23:34:06
Postat av: martina

åh, snyggingar.. jag saknar er!

2009-03-21 @ 07:58:03
Postat av: martina

åh, snyggingar.. jag saknar er!

2009-03-21 @ 07:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback