mycket skit.

Gud vad trött och varm jag blev nu.
Satte igång att städa iordning klänninggarderoben... sen fortsatte jag med en massa annat skit...
Så här mycket skit hade jag som ska slängas:





Men nu är det iallafall ordning bland kläderna och även klänningarna. Kläderna hänger och ligger fortfarande lite väl tight, men eftersom jag inte får plats med dom nån annanstans, så får det helt enkelt vara så :) Det som inte fick plats slänger jag! Har inget val. Har dessutom slängt typ 20 handdukar som inte fickplats! :)









Nä, nu ska jag fortsätta att slänga skräp. Har varit nere 2 gånger redan....

Kommentarer
Postat av: Maddis

Du kan ju inte slänga allt. Så snygga kläder som du äger så kanske det finns andra som skulle sätta värde på det, typ jag ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback