Lugn fredag!

Idag är det en riktigt lugn fredag.
Jobbat idag, sen efter det har jag verkligen inte gjort mycket.
Kom hem och drack lite kaffe och pratade lite i telefon med
HONOM och HENNE! :)
Sen har jag lagt upp sjukt mkt kläder på tradera!

Sen skriv min kära syster och frågade om jag inte kunde komma med thaimat till henne. Hon är sjuk igen, stackarn! (hon är sjuk hela jäkla tiden... men så är det väl när man är sjuksköterska)... och det enda hon var sugen på var thaimat från ett ställe som ligger här vid mig. Så självklart åkte jag dit med mat till henne, men jag stack därifrån nästan lika snabbt som jag kom dit. jagvillintefåvinterkräksjukanfördetverkarverkligenintevaratrevligt!!! :)


Och nu gör jag absolut ingenting!! Ska jobba imorgon så jag kommer lägga mig om en stund! Tråkigt men samtidigt lite skönt!
Hoppas ni har en bra fredag den 13e iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback