idag igen

Den jäkla polisen stod där idag också!! Det märks att det börjar bli finare väder ute, då kommer dom direkt!
From nu kommer jag köra lagligt både till och från jobbet. Inte för att jag brukar köra såå himla olagligt, men nu kommer jag tänka på det extra mycket. Skulle dö om jag blev av med körkortet!

Usch vad trött jag är!
Har precis ätit och känner mig riktigt seg, som alltid efter man har ätit. Ska nog ta mig en dusch och sen dricka lite kaffe, så piggnar jag nog till! :)

Erica gissade rätt i inlägget nedan! Fabbsan har rakat av sig håret... aahh! ;)

Kommentarer
Postat av: erica

skulle det va en beloning att lagga upp det helt otroligt vackra kortet pa mej eller? Vit hud och gult har, vad hande dar egentligen??

2009-03-09 @ 22:58:24
Postat av: Mathilda

hahaha :) man kan inte alltid se ut som en prinsessa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback