flängt runt...

Jisses vad trött jag är...
Det blev en runda på ca 45min! Spring/jogging/powerwalk- runda. Det gick nämligen inte att springa hela tiden, så hård motvind var det!

Efter det åkte jag till
Emelie och lämnade hennes mobil som hon glömde i min bil igår när vi var ute och sprang!
Sen hade jag ett ärende att uträtta ang. jobbet... Och sen åkte jag och handlade mat.

Först nu har jag hunnit med att äta frukost. Havregrynsgröt som vanligt. Men nu har jag börjat ha i både Hallon och blåbär, extra gott! ;)

Handlade nyttig och god mat till kvällen på jobbet denna vecka!

 

Ägg, Keso, Tomater, Avokado och kräftstjärtar! Mumma ;)



Nu ska jag se senaste Desperate Housewives avsnittet.... om jag inte somnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback