den rätte...



Jobbar kväll i veckan och missar därmed endel på tvn... idag missade jag Den rätte för Rosing! Otroligt löjligt program, men jag älskar såna löjliga program! Hade tänkt att jag skulle kolla på det nu när jag kom hem efter jobbet, men det hade visst inte kommit ut på webtvn ännu! :(

Vad ska jag göra nu då?
Har precis pratat en dryg timma med
Erica♥ på skype också... så nu har jag inget mer att göra.
Läste ut min bok på jobbet idag, kunde inte sluta läsa, så till slut tog den slut. Det finns en efterföljare... kanske får lägga mig och läsa den nu då! Är inte trött.


Snart ska jag ta tag i att åka upp till Stockholm och träffa alla som jag vill träffa där! Speciellt Petra och Sara som jag har tänkt åka till i en evighet...


Nä, nu får det nog bli boken då...


Kommentarer
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?

Postat av: Petra

Jaaaaa packa väskorna och kom nu med desamma... Saknar dig så......

2009-03-04 @ 09:37:31
URL: http://petragulich.blogg.se/
Postat av: emelie

gud vilken ful bild du hittade på linda rosing då! :)

2009-03-04 @ 22:01:16
URL: http://emelieandersson.blogg.se/
Postat av: erica

jag har aldrig sett den bilden pa mej forut! men listade ut att det var innan vi gick o kolla karnelevalen pa gisledagarna va? :)

2009-03-06 @ 00:14:12
Postat av: Mathilda

Erica: Ja det var det nog! :) Söt var du iaf! ;)

2009-03-06 @ 14:49:21
URL: http://mathildaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback