Midsommardagen 09!

I lördags när vi vaknade sken solen och det var nästintill klarblå himmel! Så vi åt en brakfrukost och sen gick vi ner till stranden där vi köpte glass och roade oss lite på stranden! :)








Älskling


Love


♥♥♥

Love you








Sen gick vi hem och spelade lite kort i solen!!






Sen var det dags att duscha och göra oss iordning för kvällen igen! Först gick vi ner till stranden och satte oss på ett ställe och åt...


Sötaste syster!!


Me!


Darling!








Sen gick vi tillbaka till stugan och spelade "dricka så mycket som möjligt" lekar... hahha! det var kul!



Älskling är söt i sitt pärlhalsband ;)






haha


Oj oj oj, någon tjuvröker...


söt som socker :)


På väg mot ytterligare en gitarrkväll i tältet.


Sweet


Tuffingar


Åter igen i tältet






Idag när vi vaknade gick vi ner en runda till stranden innan vi åkte hem!!








Detta var bara en bråkdel av alla bilder.. så det var svårt att bara välja några så det blev endel här med, haha...
Iaf så har jag haft en toppen helg!! Och idag är jag riktigt seg..
Nu ska jag kolla runt lite på nätet innan jag lägger mig!

Kommentarer
Postat av: Jaqueline

Vilka fina bilder gumman! YOU LOOK GREAT!

Älskar bilderna på dig och Fabio på stranden, ni ser så kära ut!!!!!!

Hoppas du mår bra!



Kramar!

2009-06-22 @ 21:36:35
Postat av: evelina

söt klänning du hade där :)

Postat av: Kungen

Vem fan är ström jag hatar ström. hahahaha

2009-07-01 @ 22:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback