Underskattad!

Okej, jag måste erkänna att jag underskattade Fabio! Han sprang 5km utan problem och kom till och med i mål före mig och Emelie. Inte för att jag trodde att han skulle vara dålig, men jag blev förvånad att han klarade det så bra eftersom han inte brukar springa och vi oftast springer flera dar i veckan!
Men men... antar att det beror på att han har ben som en struts och jag som en tax... ;)

Det brann kraftigt vid Frihamnen natten till idag... eller det brann fortfarande när vi var där och kollade innan, 20 timmar senare. Helt sjukt! Brannmännen var fortfarande där och försökte släcka elden. Vilken jävla brand det har varit!!!








Kommentarer
Postat av: Selina

Ja om du bara visste hur kallt det är här på kvällarna!!

Jag är en frusen kvinna!!

Det är ioförsig kallt på dagaran oxå :-(

Kolla väderprognosen så får du se!! ;-P

Kommer du upp & hälsar på snart lr??



//Love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback