Midsommarafton 2009!

Idag kom vi hem från en toppenhelg i Falkenberg!! Har haft det jättebra, och faktiskt helt okej väder. När vi kom dit i fredags var det nästan blå himmel ett tag. Det var inte så jättevarmt, men ändå tillräckligt varmt för att sitta ute för sillunch.
Ja, vad har vi nu gjort!? Det är väl bäst att visa i bilder kanske... har flera hundra bilder :) Så här är några av dom! :)




Emelie utanför vår söta lilla stuga :)


Ett av många goda glas vin!


Syster och jag midsommarfina :)


Mmm vad gott :)


Kransen på huvudet och nubben i handen. Skål!




Något är roligt...


Pelle å Fabbe










Vi hade 2 hundar på trädgården som vi lekte med hela helgen. Hur söta som helst!!








Sen var det dags att göra oss iordning för kvällen!
Tyvärr var det inte så pass varmt att jag kunde gå barbent!




Vi gick till massa olika ställen på midsommaraftonskvällen! Bla till detta tält, där det spelades gitarr och sjöngs hela kvällen!







Oj, vad långt detta blev. Och jag har bara skrivit om i fredags. Jag får skriva om resten av helgen imorgon! Just nu orkar jag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback