Härliga dag!

Jisses vilken hot hot hot dag det har varit idag.
Direkt när jag slutade jobba (14.30) stack jag till
Smitten där Helen låg och väntade! Badade gjorde vi med... och jag har aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv åt vår "badhändelse", haha. Men det orkar jag dock inte dra här nu! :)
Kul var det iallafall!
Sen åkte vi hem till Helen och duschade och åt lite mat...
Efter det stack vi in till stan.... köpte med oss en kaffe och satte oss på en filt vid vattnet och hade det mysigt i ngn timma! Helt sjukt att det är 25grader på kvällen nu! Hur underbart som helst!
Jag har njutit så mycket jag har kunnat av sommaren!

Jag är ledsen Sara, jag trodde faktiskt det skulle vara sämre väder här än i LA ;)










Kommentarer
Postat av: Helen

Det var en sån jävla härlig dag! Tack Hjärtat!

2009-06-24 @ 23:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback