Gråtit i nästan en timma!

Jag är så sjukt blödig så det finns inte. Jag gråter för ingenting. Jag kan börja gråta i stort sett när som helst... haha... det är skönt att gråta men ibland kan det bli lite väl jobbigt.
Nu har jag iallafall suttit och gråtit konstans i ca 45 minuter. Har kollat på det senaste One Tree Hill avsnittet. Jag lipade hela igenom, haha... jisses vilket avsnitt! ;)
Jag var helt säker på att det skulle vara det sista avsnittet någonsin, men så
googlade jag på det... och det verkar som om det kommer en 7e säsong!! Ingen blir gladare än jag! :)


Kommentarer
Postat av: Elus

hej Mathilda =) läget?

bara så du vet följer jag din blogg och tycker den är skit rolig =)

Jag bara undrar vart du får tag på avsnitten för när jag söker på piratebay så finns inte de senaste med! Bara till avsnitt 16 eller nått och det har jag redan sett förlängesen!

Åhåå.. jag längtar också till sesång 7 =)

Ha det fint! Kram på dig!

Postat av: Elus

kolla stavnigen...säsong...hhaha. lite trött kanske? Och kankse ett glas för mycke vin i samband med grillningen,,hhee!!

2009-06-02 @ 23:02:22
URL: http://elus.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hej Elus! :) Vad roligt att du gillar min blogg! Jag kommer inte in på din däremot, har du nått lösenord?

Om du söker på det specifika avsnittet så är det lättare att hitta. T.ex. "One Tree Hill s06e17". då ska du nog hitta dom! :)

2009-06-03 @ 07:30:29
URL: http://mathildaandersson.blogg.se/
Postat av: Selina

Jo jag blev sjukt glad!!

Jag va sååå orolig att det va det sista...va helt deprimerad resten av kvällen då jag hade sett det för att jag trodde det av det absolut sista, men tack gode gud så va det ju inte det ;-)



Hörru kom hit i helgen vettja;-)

Annars tycker jag du kan komma första helgen i juli, vad sägs??



//Love

2009-06-03 @ 16:38:12
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback