bröllop?

Minns ni DENNA beställningen!?
Jag blev så kär i kjolen!
Idag fick jag hem det paketet... jag älskar bodyn. Jättefina färger! Skorna är också fina!.. .men kjolen, oh my god. Jag ser ut som en, jag vet inte vad... som att jag ska på nått bröllop i nått konstigt land.. haha.
Kjolen var lite större och längre än jag hade tänkt mig!
Känner mig som Carrie i Sex and the city! Inget fel på det, tvärtom, men jag tror att jag skulle få onödigt mycket uppmärksamhet om jag bar denna kjolen:






Eller vad tror ni? ;)

Kommentarer
Postat av: lööda

behåll! du ser ut som en dröm! :)

2009-06-04 @ 02:34:49
Postat av: Jackie

I love it! Behåll den! Defenitivt! Vem vill inte att alla ska titta på en 1 kväll ute? ;)



2009-06-04 @ 18:17:04
Postat av: issa

jag tycker att den är jättefin! men om du vill ha den kortare kan du ju sy upp den. men jag tycker att den ska vara som den är. Urgullig!

Postat av: Selina

Ceep it ofcourse!!

Hoppas du kan komma första helgen i juli, skulle vara jättekul :-)

Party & shopping ;-)



//Love

2009-06-05 @ 10:30:53
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback