Tar på krafterna!

Det tar på krafterna att vara ute i solen hela dagen!! Jag vet inte vart jag ska ta vägen när det är så varmt som det har varit de senaste 2 veckorna. Hur sjukt är det inte att man väljer att sitta i SKUGGAN istället för SOLEN klockan åtta på kvällen!?
Det går varken vara inne eller ute, man måste ligga vid havet så man kan "svalka" sig lite då och då.
Och när jag är hemma i lägenheten går jag mest bara runt naken och väntar på att det ska komma en kall vindpust, som aldrig kommer...
Det kryllar av folk i hela stan!! Uteserveringarna och parkerna är fullproppade i stort sett dygnet runt...  tänk om det alltid hade varit sån här sommar i Sverige!! Men då hade man förmodligen inte uppskattat det på samma sätt som man gör nu!

Ja som sagt, det tar på krafterna, denna värme. Men samtidigt njuter jag av varje sekund.
Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med min underbara pojkvän! :) Kommer förmodligen slockna direkt.
Godnatt!


Underbara göteborg

Kommentarer
Postat av: Miscela

SV: Vad gullig du är! =) Jodå allt är bra här... synd att vädret blivit sämre nu när man ska åka ut i skärgården bara! Har ni fortfarande fint väder därnere?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback