ny vecka!

Idag sov jag på tok för länge! Klockan var nästan ett när jag gick upp! Helt sjukt....

Duschade direkt och stack sen in till stan där jag mötte Emelie!
Gick i lite affärer (liiite shopping, lovade mamma och pappa att inte shoppa något innan London, eftersom dom bokade ett hotell till oss igår, mycket snällt :)... och tog en latte (inget fika till, det är bantarvecka som sagt ;)!


 


Det kom några rejäla regnskurar då och då




Ikväll kom mamma och pappa hit! ( vi har inte tröttnat på varandra än, trots 8 dar i Halmstad ihop :)
Då gick vi och åt på Bryggeriet. Ja, jag åt mat. Men har bara ätit det + ett äpple, en latte, en kaffe och en naturdiet idag. Så det fick jag unna mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback