mkt att göra

Jag har inte tid att sitta här, ändå gör jag det! Jag har massor att göra idag! Måste städa hela lägenheten, tvätta all tvätt, och packa. Skulle behöva åka in till stan och fixa lite grejer också!
Ikväll ska jag ut och äta med Emelie och några till! Emelie fyller år idag, hipp hipp hurra!! :)



När jag åker till jobbet imorgon ska resväskan ligga i bilen för direkt efter jag slutat jobba åker jag hem till Småland (efter jag skjutsat Carina till Landvetter) !! Och på lördag åker vi till Halmstad, stugan, där vi ska vara v. 29! Sen efter det har jag ytterligare 2 veckor semester. Jag vet inte vad jag ska göra då, så det är bäst att ta med sig allt man äger och har! ;)

Nä, dags att ta tag i allt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Då kanske de blir måndagsklubben på måndag!? Vi ska nämligen dit, hade varit kul att se dig...puss puss

2009-07-09 @ 23:37:27
Postat av: Mathilda

frida haraldsson?? :) ja men vad kul! det är inte omöjligt att det blir det faktiskt... jag hör av mig om jag vill komma på förfest. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback