Marstrand, Kungälv och IKEA!

Imorse var det klarblå himmel! Då tog vi vårt pick och pack och körde mot Marstrand! När vi kom dit började det verkligen ösregna, och vi var väl inte direkt klädda för regnväder.




Då bestämde vi oss för att åka därifrån... tråkigt nog. Får åka dit nån annan gång, kanske nästa vecka, när det är lite finare väder.

Sedan åkte vi till Kungälv. Då slutade det regna och har inte regnat sen dess. Så typiskt verkligen! Men men... det var mysigt att gå lite på gatorna i Kungälv, så det gjorde inte så mycket.
Efter det åkte vi till Göteborgs kex och köpte en massa goda kex... haha (hur var det med bantingen nu igen? ;)

Sen åkte vi till Ikea...


Emelie var trött ;)

Köpte en byrå. Som vi ska sätta upp nu! Min gamla har totalt havererat av alla mina underkläder! ;)


Kommentarer
Postat av: Faster från landet

.....söt min bror är med kastspöt i högsta hugg:)hans fru oxå för den delen //kram

2009-07-23 @ 10:43:16
Postat av: Faster från landet

..söt min bror är med kastspöt i högsta hugg:)) hans fruga oxå //kram

2009-07-23 @ 11:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback