Helt slut!

Jisses vad jag har hållt igång idag... hela jäkla dagen verkligen!!

Jag har packat klart allt så nu är det bara att åka imorgon!
Jääääklar vad mycket man får med sig... jag har ju inte väskor så det räcker till!
En resväska med BARA kläder, en stor bag med BARA skor, en stor påse med BARA jackor, 1 stor påse med lakan  m.m m.m m.m... så sjukt mkt... och jag ska vara borta drygt en vecka... hur klarar man sig när man ska utomlands och ska få plats med kläder, väskor, skor, jackor(?), hårfön, plattång, locktång etc... i EN väska!? jag förstår inte!

Jag hann iallafall med allt! Jag hann tom med att åka in till stan men jag hittade dessvärre inte det jag skulle...
fick bli lite smycken istället! :)

Nu ikväll har vi varit ett gäng på 10pers som har varit på
Linnéterrassen och ätit lite för att fira Empas födelsedag! Trevligt! Mycket god, men lite, mat!

Nä nu blir det sängen för mig! En endaste jobb dag kvar, sen semester!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback