fixa och dona

Den här kvällen har enbart bestått av att fixa och dona i mitt sovrum!

Vi började med att sätta om min väskhylla, som höll på att ramla ner, det tog sin lilla tid då mamma och pappa var tvungna att åka och köpa ny borr, erftersom den började brinna. Haha.
Men efter ett tag var hyllan uppe iallafall.

Sen satte vi igång med att montera ihop min byrå, som tog ca 1,5timma. Det finns en anledning till att IKEA är billigt!

Efter många om och men blev det klart.
Då satte jag igång och rensade ur min gamla byrå... slänge massor av underkläder och VEK (!!!!) ihop de som jag behöll och la in i min nya byrå. Har aldrig nånsin vikit mina trosor innan. Får ser hur länge jag orkar hålla det så :)

Först NU är jag klar!



Som ni ser så sover jag i en garderob i stort sett,  omringad av kläder, väskor och skor, men så får det va om man har en liten lägenet :)


Bildbevis på min otroligt bra ordning just nu ;)


Kommentarer
Postat av: löööda

vad du är duktig pp, himla söt byrå me faktiskt! :)

2009-07-23 @ 11:29:03
Postat av: Emilié

Tack:) Där du skriver vad du gör finns det en liten menyrad under. Dra musen under till du huttar ngt som heter link och skriv den adress du vill länka:) Super enkelt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback