vinter eller vår?!

Ett sista snack om vädret, ok? Idag är det iallafall underbart väder. -2 grader, klarblå himmel och strålande sol! Lovely!
Så efter dagens powerwalk är jag på väldigt bra humör. Även pga att alla amerikanska serier har börjats sändas nu igen, efter juluppehållet! Wiohoo!! :)
Jag fick nästan lite vårkänsla idag när vi var ute. Solen sken så otroligt mycket och jag och Helen ville bara sätta oss på en parkbänk och sola! :)



Tagit från mitt fönster. Inte så vacker bild, i know!  Men skulle bara visa den fina, blå himeln :)
I bakgrunden ser ni Stena Line och Eriksbergskranen! :)

Kommentarer
Postat av: Miscela

Skönt att man ser himlen för en gångs skull! ;) Förstår mig inte på vädret. Ena dagen är det +8 grader och andra dagen är det -14. Iaf här... men jag fryser vilket som hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback