New Years Eve!

Nytt år och nya möjligheter ;)
Nyårsafton spenderades hos Fabios kusin och hennes sambo i deras fina lägenhet i Eriksberg!
Blev en hyffsat lugn kväll, då vi var 8 par! Men det blev riktigt lyckat!








Det blev Lax till huvudrätt!



Och massor av god efterrätt. Alla par hade med en efterrätt var, vi hade såklart Cheesecake. Som Fabios mamma fick äran att baka ;)









Spelade ett roligt spel, som jag inte minns namnet på nu!















När tolvslaget närmade sig tog vi med bomben och gick ut...







12slaget firades uppe på ett berg vid hamnen, med utsikt över hela Göteborg!







Svårt att få lyckade bilder och visa hur otroligt fint det var. Men fint var det iallafall! Sjukt mycket raketer!







När vi kom tillbaka var det dags att leka lite igen ;)









Och sjunga lite karaoke... jag sjöng nog mest... och förmodligen sämst också!







Trots en väldigt lyckad kväll kunde jag inte låta bli att sakna mina vänner otroligt mycket! Detta var nog den första (och förhoppningsvis den sista) nyår som jag inte firat med mina vänner!
God fortsättning! Hoppas alla får ett underbart 2009! ♥


Kommentarer
Postat av: rep

Vi stod också på ett berg i Göteborg,tror nästan att vi såg er!!

2009-01-02 @ 16:46:52
Postat av: Mathilda

hahah tror det med ;)

Postat av: lööda

jag hoppas verkligen det var den sista... hua.

2009-01-03 @ 12:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback