sunday!

Helgen har gått sjukt fort och nu väntar jobb imorgon igen! Men det blir en lugn vecka på jobbet... jobbar bara 3 dagar, dagtid dessutom så jag kommer sova bort ungefär halva arbetsdagen, så det är skönt! :)

Idag har jag städat bort julen, eller det lilla jag hade åtminstone... en liten bock och en ljusstake :)
Känns skönt!! Nu kan man lämna julen bakom sig och se framemot våren mer! ;)

Ikväll har Fabio varit här en snabbis.. låg och kollade på film men jag somnade! Bra! Det betyder att jag är trött. Då kanske jag kan somna i tid ikväll!!!


Kommentarer
Postat av: Jaqueline

Hej sötis!



Låter som att du e så kär! Glad för din skull gumman!

När jag läste ditt inlägg om hur många ggr .. bla bla testet, så skrattade jag ihjäl mig, remember den gången din pappa hittade en viss lapp? ;)



SAKNAR DIG TILDINGF20 på lunar!!!!

2009-01-12 @ 21:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback