upprepning...

Idag blev det en pw-runda med Emelie! Idag var det 3 plusgrader när vi gick, men ändå så var det betydligt mycket kallare att gå än när det har varit minus. Det blåste och var ruksigt ute! Uscha!
Skönt med en varm dusch efteråt iaf.

Tänkte precis skriva att jag nyss har ätit, havregrynsgröt. Men jag känner att inläggen börjar bli lite väl lika varandra.
Men det är ju det jag gör... får helt enkelt vänta med att skriva tills jag har något intressantare att skriva om. Denna veckan jobbar jag kväll och då ser dagarna likadana ut. Upp och ut och gå, hem, duscha, käka, jobbet...
Har massor av saker som jag behöver göra... städa och tvätta bla. Men jag får nog ta tag i det nästa vecka när jag jobbar dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback