underbart!

Det är helt sjukt vad handikappad man blir utan bil!! Eller man är kanske fel att säga, jag blir det iallafall!!
Får lite smått panik! (!/&%"&¤%(!)(/"&)(/&)¤!&%()
Den är inte klar än, men har fått reda på vad det kostar iaf. Nämre 3000 svenska riksdaler, kul jul!

Idag när jag kom hem från jobbet kom Petra förbi med lite wok! Asgott och perfekt timing eftersom jag inte hade ätit någon lunch!
Nu har hon gått och ikväll ska jag bara vara hemma och ta det riiiktigt lugnt... och det ska bli helt sjukt skönt.
Ska kolla på massor av serier. Har 2 One Tree Hill, 1 Desperate Housewives, 1 Gossip Girl  och 1 90210 avsnitt att se! Kan inte bli mycket bättre. Älskar såna här stunder! ;)


Kommentarer
Postat av: lööda

jävvla piss-skit-rödbeta! :(

2009-01-14 @ 18:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback