låt oss dansa!!

Ikväll har jag och Fabio varit hemma hos Emelie och Pelle! Käkat thaimat och kollat på Let's Dance!
Riktigt roligt folk som är med denna säsongen faktiskt! Så det är nog första gången jag verkligen kommer följa det!!
Både rolig och jobbigt att ha något att följa på fredagkvällar. Men jag tar ju det mest lungt nu för tiden så det ska väl gå bra! ;)




Nu är vi hemma hos Fabio! Jag sitter här vid datorn och han spelar Xbox! :)
Spelet som han fick av mig i julklapp!
Vi väntar på att en film ska bli färdig laddad... det är därför vi sitter på 2 olika håll! :)

Kommentarer
Postat av: lööda

vem är din favorit från gårdagen då tilding?! ;)

2009-01-10 @ 08:49:46
Postat av: mathilda

Lotta: jadu, jag vet inte riktigt.. men Hasse Aro var väl för gooe? ;) haha. nä ja vet inte! Själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback