Jag genom åren!

Nu har jag precis suttit och kollat igenom ALLA mina bilder som jag har lagt upp på bloggen genom mina år. Även de jag hade på min gamla blogg.
Fy fan som jag har sett ut alltså...
Här ska ni får ett litet smakprov, och förbered er på Många och framför allt Fula bilder! :)
Jag börjar med de äldsta bilderna och slutar med de nyaste ;)



Jag och Sara på fest. 5 år sen!



Jag och Jacke på studenten. Snart 5 år sen



Jag och Sara i stugan i Halmstad... mååånga år sen!



Happy birthday till mig! Jag fyller år... hur många år vet jag inte riktigt



Jag och helen inför julbord med jobbet. drygt 3 år sen!



Förfest inför parken, på juldagen! Hemma hos Erica! 3 år sen



Fest hos Birran i Jönköping. 3 år sen



Samma fest. Jag hade mycket hår på den tiden! Dock löshår som ni kanske ser? ;)



Efter mitt fall.. ett tejpat ögonbryn. 2,5 år sen!



Jag fick ett infall och förstorade läpparna... när kan detta ha varit?! 2-3 år sen?



Ganska fint med lugg faktiskt. Denna bilden är tagen i min gamla lägenhet i Frölunda!



Som sagt, mycket hår ;)



Hur fan tänkte jag här? 2-3 år sen



Fest hos Birran i Jönköping. 2 år sen!



Hultsfred 2007



Jag hade alltid bruna linser förr. Detta kanske är för 2 år sen eller nått.



Midsommarafton 2007



Jag och Sara på Liseberg. Sommaren 2007



Utgång. Sommaren 2007



Petra fyller år. Sommaren 2007



Jag och pappa i Halmstad. Sommaren 2007



Alex fyller 18år. Sommaren 2007



Jag på vår balkong i Frölunda. Sommaren 2007?



Picknick vid röda sten. Erica, Jag och Helena. Sommaren 2007



Jag är brun som en pepparkaka. Rhodos sommaren/hösten 2007



På väg till Way out West! Hösten 2007



Jag och Helen ska ut.  Hösten 2007



På min inflyttningsfest. Hösten 2007



Jag och Petra. Julbord med jobbet. 2007



På väg till jobbet. Prickiga jag. Kanske 1 år sen?



Kryssning till Bahamas. Våren 2008



Tennisveckan i Båstad. Sommaren 08



Jag och Erica på väg till fest. Tennisveckan, 2008



Grillning och förfest. Gisledagarna 2008



Partaj me girlsen. Sommaren 2008



Fest på Leffes, Halmstad. Sommaren 08

Nä, där får det nog ta slut!
Bilder efter det har jag ju faktiskt i bloggen nu! :)

Fan vilka hemska bilder... och tro mig, då har jag ändå inte lagt upp dom värsta! ;)
Som jag har sett ut...
Vägde några kilo mer där i början av bilderna, än vad jag gör nu! Kanske syns också?! :)
Ja... det var väl kul med lite bilder... det tyckte jag iaf! :)

Kommentarer
Postat av: sofie

Haha! Roliga bilder! var är ni på första bilden?? fan 5 år!?! Tiden går fort!! Kram Sofie

2009-01-27 @ 19:33:00
Postat av: Mathilda

Sofie: det är hos Jonathan! Han som sara bodde ett tag hos i gbg.. om du vet!? =)

Postat av: sara

hahah som jag såg ut`??!;) du är ju världens sötaste! shit vad tiden går fort 5 år sen?? haha helt galet vilken sommar vi hade då;)

2009-01-27 @ 21:09:49
Postat av: Ingrid

Haha vad roligt. Jag älskar den bilden på dig och Sara när ni är på golvet haha! En annan sak jag älskar är ditt hår! Hur fint som helst ;)

2009-01-28 @ 16:13:04
URL: http://ingakling.blogg.se/
Postat av: Jaqueline

Vilka bilder, studenten! Vilken tid vi hade, skanar den tiden!

2009-01-29 @ 15:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback