Influensa!

Precis som jag trodde så blev jag sjuk. Riktigt sjuk dessutom! Har åkt på en riktigt ordentlig influensa. De senaste 3dagarna har jag mest bara legat och sovit. Orkar inte göra nånting.
Helen var gullig och köpte hit lite saker till mig idag, tack. Väldigt välbehövligt.
Jag avskyr verkligen att vara sjuk. Jag är så trött på det här så det finns inte...

Å imorgon fyller Baby år dessutom... vill ju va med honom då... (han är för övrigt lika sjuk som mig)... å på måndag firar vi ett år... åååhhh vad opassande denna skiten kom!!!
Nä nu orkar ja inte skriva mer, men nu vet ni vad den dåliga uppdateringen beror på iallafall!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Stackars dig! Krya på dig, hoppas du blir frisk snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback